Přestavba TT-01 na rally
Po krátkém otálení kam své TT01 nasměruji, a také po několika málo vyjížďkách bylo jasné že auto
Vzhledem k tomu že jsem měl úplně nové tlumiče, nechtěl jsem kupovat další a tak jsem se rozhodl že podvozku pomůžu klasickým proříznutím spodních dílů a přídáním „elementu“ který umožní zavěsit tlumiče trochu níž, než je standard. V podstatě jsem šel na maximální zvednutí co tento podvozek dovolí.
Dalším krokem bylo ořezání poloos aby nedrhly a výměna spojovaček řízení za kloubové.
Poměrně nešikovně umístěný vypínač on/off jsem zaobalil silikonovou návlekem a celý spodek včetně spínače a předních ramen jsem zakryl hliníkovým plechem. Z toho je vytvořen i jakýsi náběhový klín od předního nárazníku.
Vzhledem k tomu, že karoserie má vepředu jakýsi spojler, který je ovšem u velkýho WRCa z gumy :) musel jsem ho odstřihnout cca 5 mm (černý pruh) aby se krapet zvětšil přední nájezdový úhel. Momentální průchodnost auta je úžasná. Zatím jezdím na standardních kolech, časem budou s lepším vzorkem.
Ihned po přestavbě auta jsem zajel testovat na dráhu pro 4-kolky v Ruzyni a výsledek byl, že jsem urazil kus tlumiče :) a začal jsem řešit co s ním, aby byl trvanlivější.
Provizorní oprava byla poměrně jednoduchá kdy jsem pomoci kusu plechu udělal nové dorazy tlumiče a bylo vystaráno, jednoduchá řešení bývají často nejefektivnější.
Dokonce jsem přišel na to že se zvětšil chod tlumiče a jakoby se „zjemnil“ takže jsem podumal a vymyslel řešení s jehož realizací mi pomohl bratranec, který to vykroužil na soustruhu.
Tlumiče jsou opačně zavěšeny zcela záměrně :) nejde o omyl.